Sabroemarketing fordi:

  • Vi har mange års erfaring i mødebooking
  • Vi er proffesionelle
  • Voksne konsulente
  • Vi ved hvordan vi får succes

For referencer ring til: 38 340 341

Dataindsamling

Sabroemarketing gennemfører dataindsamling via:

      • Telefoninterviews
      • Webbaserede spørgeskemaer
      • Postale spørgeskemaer
      • SMS-udsendte spørgsmål
      • Personlige dybdeinterviews
      • Desk research
      • Internettet
    • Mystery shopping

Hvilke metoder, der anvendes til dataindsamlingen, afhænger naturligvis af opgaven.

Maksimal svarprocent og minimal pris – det bedste fra to verdener
Telefoninterviews er effektivt, når det handler om at få svarprocenten op, mens web-baserede spørgeskemaer er kosteffektivt, samtidig med at det fastholder det kontrollerede gennemløb af et spørgeskema, og at respondenten får mulighed for at besvare spørgeskemaet, når der er tid og lyst.

Kombineres disse metoder, så telefonintervieweren screener og rekrutterer respondenter til at medvirke i selve analysen som køres via web-baserede spørgeskemaer, får man den høje svarprocent til en lav pris.

[logo-carousel id=default]

Send mig mail - så jeg kontakter dig for en uforpligtende snak om hvordan vi kan understøtte jeres salg

Henrik Sabroe

Henrik Sabroe

Ham selv