Kunde- og loyalitetsmåling

Analysen er udviklet til de virksomheder, der – til en fornuftig pris – vil have mere viden om, hvor godt kunderne kender dem, hvad de tænker om dem, hvor attraktive de er og dermed, hvor det kan betale sig at styrke sin indsats.

Analysen giver bl.a. svar på følgende spørgsmål:

I hvilket omfang er virksomhederne kendte? (kvantitativt og kvalitativt)?
Hvilket image har virksomhederne? (f.eks.: forretningsforståelse, løsninger, professionalisme, spidskompetencer og internationalisering)?
Hvilke kriterier ligger til grund for valg af leverandør?
Hvem vil kunden invitere / anbefale ved et kommende projekt?

Resultater af analysen i overskrifter:

Markedsandel
Kendskabsgrad
Kvalitativt: Hvad er jeres virksomhed kendt for?
Mini-markedsanalyse
Imageprofil, inkl. benchmark
Kvalitativt: virksomhedens udviklingsområder
Valgkriterier

Træf beslutninger på et oplyst grundlag

Kontakt os for et uforpligtende møde og hør hvilken løsning, vi vil forslå.

  • Markedsanalyse
  • Dataindsamling
  • Kundetilfredsheds-måling

Kontakt os på 38 340 341 og hør mere om vores ydelser