Sabroemarketing fordi:

  • Vi har mange års erfaring i mødebooking
  • Vi er proffesionelle
  • Voksne konsulente
  • Vi ved hvordan vi får succes

For referencer ring til: 38 340 341

Kunde- og loyalitetsmåling

Få anskueliggjort hvorledes I forbedrer kundeloyaliteten med baggrund i Jeres kunders behov og ønsker, samt hvilke muligheder I har for at erobre nye markedsandele og være på forkant med konkurrenterne.

En kundeanalyse kan blandt andet klarlægge:

    • Hvad er kundernes karakteristika?
    • Hvilke faktorer har størst indflydelse på kundeloyaliteten?
    • Hvordan vurderes virksomhedens nuværende performance på disse udvalgte områder?
    • Hvor stor er loyaliteten blandt kunderne?
    • Hvilke konkrete tiltag vil have den største loyalitetsskabende effekt?

Med udgangspunkt i undersøgelsens besvarelser udarbejdes der en repræsentativ og detaljeret analyse af kundeporteføljen, som giver jer klarhed over, hvordan markedssituationen ser ud og hvilke tiltag, der kan forbedre jeres position.

Mini-kundetilfredshedsmåling:

10 hurtige spørgsmål til kunden om tilfredshed med samarbejdet.

    • Identifikation af risikokunder.
    • Mersalgspotentiale, m.m.

Undersøgelsen kan køre løbende eller kvartalsvis.

Vi har 15 års erfaring i at booke salgsmøder på komplekst løsningsalg.

Derfor har vi den erfaring og knowhow der skal til, for at skabe succes for jeres opsøgende salg.

Kontakt os i dag på 38 340 341

[logo-carousel id=default]

Send mig mail - så jeg kontakter dig for en uforpligtende snak om hvordan vi kan understøtte jeres salg

Henrik Sabroe

Henrik Sabroe

Ham selv