Kunde- og loyalitetsmåling

Analysen er udviklet til de virksomheder, der – til en fornuftig pris – vil have mere viden om, hvor godt kunderne kender dem, hvad de tænker om dem, hvor attraktive de er og dermed, hvor det kan betale sig at styrke sin indsats.

Analysen giver bl.a. svar på følgende spørgsmål:

I hvilket omfang er virksomhederne kendte? (kvantitativt og kvalitativt)?
Hvilket image har virksomhederne? (f.eks.: forretningsforståelse, løsninger, professionalisme, spidskompetencer og internationalisering)?
Hvilke kriterier ligger til grund for valg af leverandør?
Hvem vil kunden invitere / anbefale ved et kommende projekt?

Resultater af analysen i overskrifter:

  • Markedsandel
  • Kendskabsgrad
  • Kvalitativt: Hvad er jeres virksomhed kendt for?
  • Mini-markedsanalyse
  • Imageprofil, inkl. benchmark
  • Kvalitativt: virksomhedens udviklingsområder
  • Valgkriterier

Træf beslutninger på et oplyst grundlag

Kontakt os for et uforpligtende møde og hør hvilken løsning, vi vil forslå.

Markedsanalyse
Dataindsamling
Kundetilfredsheds-måling

Kontakt os på 38 340 341 og hør mere om vores ydelser