Ofte Stillede Spørgsmål

Vi har, her på siden, samlet de spørgsmål, som vi hyppigst bliver stillet af vore nye kunder:

Har I erfaring i vores branche?
Måske ikke – men vi har stor erfaring i telemarketing og ved, hvordan man planlægger og gennemfører en effektiv kampagne. Selve salgsdialogen og den dybere behovsafdækning overlader vi til dig.

Er det så en ungersvend på 19 år, som ringer?
Nej – vi er et team af professionelle og voksne phonere med forskellig erhvervserfaring.

Hvad får jeg ud af det?
Her og nu får du naturligvis en række gode salgsmøder med kundeemner, der positivt er interesseret i at høre, hvordan du kan hjælpe dem. Vigtigst er det måske, at du får etableret et konstant og effektivt salgspres mod markedet, samtidig med at du får frigjort ressourcer til betjening af eksisterende kunder.

Hvordan kan I sælge vores løsninger?
Det kan vi heller ikke – det er din opgave. Vores opgave er: at åbne de døre som du måske ikke selv får åbnet pga. travlhed, at sikre du får sendt materiale ud til interesserede kunder, at registrere hvis en kunde er interesseret i at blive kontaktet på et senere tidspunkt, at indsamle markedsviden til brug for dit fremtidige salgsarbejde… Kort sagt, så tilbyder vi at holde dit salgspres oppe, så du kan lukke flere ordrer.

Hvad kræver det af os for at komme i gang?
Afhængig af hvor komplekse dine produkter/ydelser er, kan du i princippet nøjes med at sætte en god time af til et opstartsmøde. Vi har dog også eksempler på, at der er brugt hele dage på produkttræning og briefing. Men det er vigtigt at huske, at det er dig, der er sælgeren – vores opgave er at afdække kundeemnets behov og formidle dit budskab, så du får et godt møde med kundeemnet.

Køber man ikke let “katten i sækken”?
Nej ikke hos os. Med vores “no cure no pay” garanti er du sikret, at du kun kommer ud til møder med kunder, der reelt er interesseret i et møde med dig.

Hvor dybt kan I afdække et kundeemne?
Arbejder du med strategisk salg på højt niveau, kan vi tilbyde at udarbejde en leadrapport på dine mødeaftaler. En leadrapport indeholder tilgængelige informationer om emnets strategiske tiltag, værdikæde-sammenhæng, alliancer, kunde- og konkurrentforhold, nøgletal osv. Rapporten udarbejdes pba. søgning på nettet samt gennemlæsning af presseklip, årsberetninger, salgsmateriale o.lign. Rapporten udleveres som elektronisk dokument med aktive links og er udarbejdet i MS Word eller HTML.

Kan I tilrettelægge og gennemføre en hel kampagne?
Ja – vi er eksperter i salg og marketing, og vi tilbyder at stå for idéudvikling, planlægning og gennemførsel af dine kampagner.

Hvordan afrapporterer I?
I princippet som du ønsker, men for at give dig den mest effektive afrapportering, tilbyder vi gratis et af markedets bedste CRM-systemer, som vi automatisk opdaterer med alle indsamlede data.

Handler mødebooking kun om newbizz?
Nej – vi arbejder også med genaktivering af tidligere kunder og vedligehold af B og C kunder, mens du tager dig af virksomhedens A kunder.

Laver I kun mødebooking?
Nej – vi tilbyder også en lang række andre services, som i overskriftsform ser ud, som følger:

    • opdatering af kundedatabaser
    • leadgenerering
    • leadmanagement
    • verificering af kontaktpersoner
    • screening af markeder
    • seminaropfølgning
    • indhentning af e-mail adresser
    • kundetilfredshedsanalyser
    • telefonsalg
    • tilknyttede fulfilmentservices
    • forhandlerstyring
    • marketing
    • Customer Relationship Management

Vi har 15 års erfaring i at booke salgsmøder på komplekst løsningsalg.

Derfor har vi den erfaring og knowhow der skal til, for at skabe succes for jeres opsøgende salg.

Kontakt os i dag på 38 340 341

faa flere kunder

Sabroemarketing fordi:

  • Vi har mange års erfaring i mødebooking
  • Vi er proffesionelle
  • Voksne konsulente
  • Vi ved hvordan vi får succes

For referencer ring til: 38 340 341

Send mig mail - så jeg kontakter dig for en uforpligtende snak om hvordan vi kan understøtte jeres salg

Henrik Sabroe

Henrik Sabroe

Ham selv