Databaseopdatering på pay-per-performance betingelser

Ring og hør nærmere

Nyhedsbreve – nå ud til dine kunder hurtigt og effektivt

Nyhedsbreve med godt og relevant indhold er en hurtig og relativ nem måde at nå ud til dine kunder på.

Du har et godt produkt og noget godt indhold, så nu gælder det om at komme ud til så mange potentielle kunder som muligt. Jo flere du når ud til, jo større er sandsynligheden for højere omsætning. Med nyhedsbreve kan du på en relativ nem og billig måde nå ud til mange kunder. Det er enkelt at personliggøre din markedsføring, og en af de helt store fordele er, at du hurtigt kan spore og måle resultaterne.

Målrettet kommunikation med nyhedsbreve

Nyhedsbreve har den helt unikke funktion, at du kommunikerer med nogen, som allerede på den ene eller anden måde har sagt ja tak til at høre om, hvad du og din virksomhed har at tilbyde. Derfor er det ekstra vigtigt, at du er målrettet og præcis i din kommunikation. Du skal ramme plet hver gang, ellers risikerer du, at dit nyhedsbrev bliver valgt fra.

Som med al anden online markedsføring, skal indholdet i nyhedsbreve være godt og målrettet for at virke.  Nyhedsbreve skal gerne have den effekt, at du er top of mind hos kunderne, når de har brug for den vare eller ydelse, du sælger. Dernæst skal de selvfølgelig gerne tage springet og afgive ordren hos dig. Den rette emnelinje betyder også meget i forhold til din åbningsrate. Vi kan hjælpe dig med begge dele.

Vi har 15 års erfaring i at hjælpe virksomheder med leadgenerering.

Derfor har vi den erfaring og knowhow, der skal til for at skabe succes for jeres opsøgende salg.

Kontakt os i dag på 38 340 341

Send os en mail - så kontakter vi dig for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan understøtte jeres salg