Telemarketing er en supereffektiv henvendelsesform, når det gælder om at række ud til nye såvel som eksisterende kunder.
Du har initiativet og styrer selv indsatsen. Har du forberedt din kampagne godt, og har du styr på jeres values proposition, dit pitch og indvendingsbehandling, så er vejen åben for succes.
Er dit mål at komme i dialog med nye kunder er det svært at gøre det mere effektivt end med telemarketing. I modsætning til inbound-strategier, så er du i kontakt med dine kunder med det samme – få opkald, og så er du i fuld gang med at sælge din løsning til nye kunder.
Så har du brug for kunderne her og nu, så vælg telemarketing som din raketmotor.
Når tiden er knap
Har du ikke selv tid eller lyst til at drive din leadgenererings kampagne, så kan du hente hjælp hos et bureau.
Et professionelt eksternt marketingbureau kan drive jeres kampagne og i samarbejde med dig tilrettelægge indsatsen, så du først skal tage over – når kunderne ønsker et møde eller en lidt dybere faglig snak.
Dagligt rådgiver vi vores kunder i hvordan de tilrettelægger deres marketingkampagner, så de får størst muligt udbytte af deres investering.
Udbytte af telemarketing
Omsætning og indtjening
Der skabes kontakt til kunder og markedssegmenter, som ikke tidligere er kontaktet på grund af begrænset tid, penge og ressourcer. Telemarketingbureauet øger jeres markedsaktiviteter og effektiviserer indsatsen gennem professionel planlægning og styring.
Omsætning og indtjening
Der skabes kontakt til kunder og markedssegmenter, som ikke tidligere er kontaktet på grund af begrænset tid, penge og ressourcer. Telemarketingbureauet øger jeres markedsaktiviteter og effektiviserer indsatsen gennem professionel planlægning og styring.
Konkurrenceevne
I tilføres en professionel og dedikeret salgsressource, der har 100 procent fokus på salg. Det betyder, at hastigheden, hvorved jeres markedspotentiale udnyttes, forbedres betydeligt.
Fleksibilitet
I får mulighed for hurtigt og effektivt at skrue op og ned for “volumen” af jeres salgsindsats, hvad markedsmuligheder, konkurrenter og kampagner angår. Desuden bliver jeres omkostninger i forbindelse med ydelsen synliggjort. Det giver overblik og et bedre beslutningsgrundlag for fremtiden.
Fokus
Jeres ressourcer frigøres, så I kan fokusere på kerneforretningen: rådgivning af kunderne i salgsprocessen, og udvikling og pleje af eksisterende kunder.
Ledelses- og ressourcekrav
En væsentlig del af ydelsen er en professionel og erfaren projektledelse. I fællesskab udarbejdes en køreplan for telemarketingkampagnen. Det betyder, at I får frigjort jeres ledelsesressourcer og blot skal fokusere på resultaterne og ikke processen.