Consultlocus fik den salgsorganisation, de manglede
Tidligere var alle en del af salget, men ingen tog rigtig ansvar for det. Da Consultlocus begyndte at bruge Sabroemarketing, kom der endelig fuld fokus på salgstræning og booking og afholdelse af salgsmøder.
Der er nok at se til, hvis man som mindre virksomhed skal nå både at producere, udvikle og betjene eksisterende kunder, samtidig med at man har fuld damp på salgsmaskinen. Og for mange er det mere, end de kan overkomme.
Det var netop tilfældet for Consultlocus, som er et mindre konsulentfirma med specialister inden for projektledelse og projektassistance. Salg var noget som alle deltog i, men ingen tog ansvaret for. Der var ingen der drev processen og sikrede, at der var et dagligt fokus på at tiltrække nye kunder.
”Vi har tidligere haft store udfordringer med at få opbygget vores salgsorganisation og få skabt fremdrift,” fortæller administrerende direktør Erlend Gran.
Valgte at gå all-in på at få sat gang i salget med hjælp fra Sabroemarketing
Ofte har virksomheder for lidt fokus på deres nysalg, simpelthen tvunget af omstændighederne, for så til gengæld at prioritere den travle dagligdag. Konsekvensen er, at virksomheden ikke opnår den ønskede vækst, eller får skabt den rigtige platform for videre udvikling.
Sabroemarketing har hjulpet Consultlocus med alt lige fra salgstræning til strukturering og afholdelse af salgsmøder.
”Straks efter at vi startede samarbejdet med Sabroe, kunne vi mærke en tydelig forskel. Det har helt tydeligt styrket vores salg. Der kom et massivt boost i vores salgsaktiviteter. Vi fik booket flere salgsmøder, og pipelinen voksede” fortæller Erlend Gran.
Derudover går Sabroe ud og præsenterer virksomheden for kunder, samtidig med at Consultlocus’ egne medarbejdere er med ude og få erfaring og træning.
Forstår hvad ydelserne er værd
Da Consultlocus besluttede sig for at få et samarbejde med Sabroemarketing, skete det blandt andet på baggrund af udfordringer med at give potentielle kunder en korrekt forståelse af Consultlocus produkter.
”At Sabroemarketing kan gå ud og repræsentere virksomheden kan kun fungere, fordi de har så god forståelse for, hvem vi er, og hvad vores ydelser er værd. Min oplevelse er helt bestemt, at de forstår vores virksomhed, og det er med til at give kunderne en bedre forståelse for produkterne,” siger Erlend Gran.
Inden valget faldt på Sabroemarketing, screenede Consultlocus nettet for mulige samarbejdspartnere.
”Sabroemarketing var mest attraktiv for os. De formåede at få deres budsskaber klart og tydeligt ud, og det viser professionalisme. De har mange års erfaring, og de forstår vores problemstillinger og udfordringer med salg,” siger Erlend Gran.
Vi har 15 års erfaring i at hjælpe virksomheder med leadgenerering.
Derfor har vi den erfaring og knowhow, der skal til for at skabe succes for jeres opsøgende salg.
Kontakt os i dag på 38 340 341
Læs også: