Google Adwords – en hurtig og effektiv vej til jeres kunder

Google Adwords er den hurtigste, og mest effektive måde at sikre, at du bliver set at din målgruppe.

Med et klart og synligt budskab, effektivt placeret i dine kunders søgninger, øger du betragteligt sandsynligheden for, at du kommer i dialog med dine kunder.

Det kan Google Adwords annoncer hjælpe dig med. Det er gratis at få vist din annonce, mens du betaler en såkaldt klik pris når dine kunder klikker på annoncen.

Vælg det rigtige budskab og placering

Som med alt andet annoncering handler Google Adwords om budskab og placering.

Placeringen sker ved at vi i fælleskab udvælger de ord eller sætninger, som dine kunder typisk bruger, når de er i markedet for dine ydelser.

Som supplement til din viden om dine kunder har vi de rigtige analyseværktøjer, samt en masse praktisk erfaring.

Din annonce bliver kun vist når de valgte ord eller sætninger bliver brugt i dine kunders søgninger på Google.

Budskabet i dine annoncer sætter vores tekstforfatter op, så det henvender sig til dine kunder på en relevant og professionel måde.

Hvad med økonomien?

Google Adwords fungere som en no cure no pay annoncering. Det vil sige at du kun betaler, når dine kunder klikker sig videre til din hjemmeside. Klik priser variere fra ord til ord afhængigt af, hvor mange annoncører der ønsker at få vist deres annonce, når der bliver søgt på det enkelte ord.

Klikpriserne starter, for relevante søgeord, typisk ved nogle få kroner.

På baggrund af vores indledende søgeordsanalyse kan vi rådgive dig om, hvordan du får mest for dit annonce budget.

Virker Google Adwords?

I det øjeblik vi går live med din kampagne kommer de første kunder ind på hjemmeside.
En god, og veltilrettelagt, Google Adword kampagne er meget effektiv, og du ser resultaterne med det samme.

Hvordan måler man effekten?

Det bedste sted at måle er på antallet af henvendelser, du får fra nye kunder.

Parallelt hermed kan vi måle meget præcist på den trafik, der kommer til din hjemmeside. Hvor kommer kunderne fra? hvad ser de på din hjemmeside? hvor lang tid bruger de på hjemmeside? og meget mere nyttig information som vi kan bruge til at optimere kampagnen med.

Fordele ved Google Adwords

Resultater med det samme
Google Adwords er perfekt til dem, der skal have succes nu og her. Med en annonce på Google Adwords, vil du straks få nye kunder ind på din hjemmeside

Målrettet segmentering
En kampagne kan tilrettes på en lang række parametre, så den rammer din målgruppe. For eksempel kan du snævre din kampagne ind til et snævert geografisk område, eller tidsmæssigt begrænse visningen til et tidsinterval der matcher dine kunders adfærd og meget, meget mere.

Du bestemmer selv dit budget
Du kan skrue op og ned for din annoncekampagne som det passer dig, så du ikke tillader, at dine annonceringsudgifter løber løbsk.

Google er meget populær
Google er per de facto den eneste søgemaskine i Danmark. Det er her vores kunder søger, og det er her vi bliver fundet.

Super test-/analyseværktøj for din SEO-indsats og online aktiviteter
Google Adwords sender ikke bare kunder til dig. Du får også mulighed for at indsamle værdifuld information om hvordan dine kunder agerer på nettet. Du kan se, hvor stor sandsynlighed du har for at tiltrække kunder med bestemte søgeord, før du begynder at investere i SEO eller producere indhold / content til din hjemmeside.

Ulemper ved Google Adwords

Prisen
Alle klik koster – måske kun nogle få kroner, men mange bække små osv. Med den rigtige opsætning og optimering af dine kampagner vil du dog opleve at dine ekstra indtægter vil overstige dine annonceringsudgifter og det vil derfor være en god investering.

Dog vil trafikken til din hjemmeside stoppe i det øjeblik du stopper din annocering. Det er den helt store grund til, at SEO (søgemakineoptimering) er vigtigt at overveje i kombination med Adwords kampagner. Når din hjemmeside får en god placering på Google (ranking) så er de (organiske) klik du får fra dine kunders søgninger helt gratis.

Man skal fatte sig i korthed
Google har nogle klare regler for en annonces længde. Annoncerne skal være ret korte.

Vi kan hjælpe dig med at opsætte og løbende optimere dine Adwords kampagner, så du opnår gode resultater, får flere leads, og mere salg. 

En kop kaffe og en uforpligtende snak skader aldrig, så kontakt os på 38 340 341.

Vi har 15 års erfaring i at hjælpe virksomheder med leadgenerering.

Derfor har vi den erfaring og knowhow, der skal til for at skabe succes for jeres salg.

Kontakt os i dag på 38 340 341

Send os en mail - så kontakter vi dig for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan understøtte jeres salg