Databaseopdatering på pay-per-performance betingelser

Ring og hør nærmere

Kundecases – lad de gamle kunder skabe de nye kunder

Brug historierne om de kunder, du allerede har og skab troværdighed over for dine nye kunder.

Du vil gerne overbevise potentielle kunder om, at du kan løse deres udfordringer for dem. En god og effektiv måde at gøre dét på er at bruge historierne om de tilfredse kunder, du allerede har. Ved at lade tidligere eller eksisterende kunder komme til orde, giver du nye kunder en høj grad af sikkerhed for, at du også kan hjælpe netop dem. Det skaber identifikation og troværdighed.

Kundecases skaber identifikation

Vi skriver kundecases, som fortæller historier om problemer, der er blevet løst, eller behov der er blevet opfyldt. Vi skaber billeder i hovedet på læseren. Det giver kommende kunder noget at spejle sig i og identificere sig med. Det bliver med andre ord nemmere for kunden at se, hvorfor det lige præcis er din virksomhed, der løser opgaven bedst.

Hvis du har forskellige typer af kunder, er det en god idé også at have en vifte af forskellige kundecases, så det er nemmere for den enkelte kunde at se sig selv i casen. Det er derfor svært at lave en ”one size fits all”-model.

Læs også: Sådan bruger du den enkle og overskuelige Business Model Canvas i dit salgsarbejde

Vi har 15 års erfaring i at hjælpe virksomheder med leadgenerering.

Derfor har vi den erfaring og knowhow, der skal til for at skabe succes for jeres opsøgende salg.

Kontakt os i dag på 38 340 341

Send os en mail - så kontakter vi dig for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan understøtte jeres salg